Vuxenpoäng.

Kat DeLuna - Unstoppable
Inte så bra låt, men passar in i sammanhanget.

Sådärja, nu pensionssparar man också och så har jag skickat in ansökan om körkortstillstånd.

Jag känner hur min ambition för träningen börjar växa allt mer och jag finner det mer och mer roligt och inte som ett måste. Idag blir det ingen promenad, jag slår på stort och tar mig till gymmet! Det borde firas med en stor chockladkaka tycker man, men icke.

Sen har jag gjort lite annat idag också som inte riktigt var inräknat i månadens budget. Inte det kommande i slutet av månaden heller. Helt sinnes är det i alla fall. Men det blir very fun.
Efter det satsar jag på tattoo, min kropp kommer älska mig efter allt vad den kommer utsättas för under närmaste tiden.
Not.
Mina föräldrar kommer hata mig for the rest of their lives.



Vad har man på sig på gymmet?




Kommentarer
Postat av: Xia

Man tar på sig så mycket kläder man kan tänka sig att träna i såde obligatoriska äcklen på gymmet glor lagom..



annars är nog vilka sorts träningskläder som helst godkända :)

kram

Postat av: marie

hahaha vafan tattoo med. va ska du göra då?

2009-05-15 @ 10:10:57
URL: http://marranbergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback