Vi älskar Tyresö, här är livet härligt.

Fabolous - Breathe

Jag dricker något som är grönt, luktar rengöringsmedel, smakar päron och som är smuligt/pulvrigt.
Jag ska allt bli av med det där ihoptryckta facet som Lindén beskriver det, och han är inte blyg med det! Fucker.

Jag vet att jag inte är tjock eller något så spare it. Jag vill bara gå ned de kilon jag gått upp. Vilket inte är speciellt många men det syns och jag känner av dem. Jag jämför bara min kropp med mig själv och hur jag sett ut. Och 49 kg är mitt braiga jag.

Dock kanske jag skaffar mig lite muskler nu på vägen, som vi vet väger muskler mer än fett. Så vi kanske inte kan prata kilon utan det får bli vad det blir. Tills jag är nöjd iallafall.

Igår lyckades jag ta mig ut på en ensampromenad i över en timme, det var skönt, men tråkigt emellanåt. Ska nog ta mig ut på en ensampromenad idag också, jag behöver luft, plus att man får rensa skallen lite. Dock är det svårt att tänka ut vilken väg man ska gå, man lyckas alltid hamna på Wättinge gårdsväg vilket håll man än går. Tyresö i en liten ask. Men jag gillar det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback