P.A.T.T

Pitbull - I know you want me

Det har varit en hård helg, längesen jag drack två kvällar i rad. Riktigt kul helg dock. Var på Layer Cake igår, riktigt bra musik. Enbart hip hop, rnb. Det är på såna ställen man får se mycket porrdans i guess, men vissa är ju riktigt duktiga på att dansa, dock glömde de strippstången hemma. Och den del av klänningen som skall täcka rumpan. Synd att vi inte tog ett smygfoto.

Jag har en teori.
Man blir mer bakis när man bara sovit en stund och sedan vaknar och går upp och går. Jag kom hem, sov 1 timme och väcktes sedan. Sen gick jag upp och drack vatten och gick in i dörrkarmar och väggar och kände mig fullare än jag varit på hela kvällen. Tack Lindén för att du väckte alkoholen inom mig med ditt otroligt givande samtal.


Träningsvärken från gymmandet i torsdags äter upp mig. I ljumskarna, den är inte skön. Man rör sig som ett freak, jag och Marr körde hårt på "våldtäktsmaskinen", vilket ledde till att vi båda fick en skön gångstil igår. Marie tog 75 kg och jag tog 30-35(?) kg. Lite skrattretande, hon är hård hon.

Nästa helg kommer Linnet och bor hos mig! En hel helg tillsammans.. Får se om vi kommer äta upp varandra trots att vi träffas så sällan nu.

Tack för ett intressant inlägg. Hejjäää

Kommentarer
Postat av: Vikky

Jag sover alltid bra om nätterna!!

Yes, jag pluggar fortfarande. Är inne på slutspurten nu, snart sommar lov=sommarjobb! Inte på lium dock!

Postat av: F

Den bjuder jag på! :D

2009-05-18 @ 00:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback