Smile for life

Jag saknar välkomnandet av våren tillsammans med Onkel Omie!

Chris Brown feat. Jordin Sparks - No air
Marvin Gaye & Tammi Terrell - An't no mountain high enough
Chris Brown Ffeat. Keri Hilson - Superhuman

Souljah boy - Crank that
Wyclef Jean feat Shakira - Hips don't lie


Come touch the sky with me.
Fly with me, see life with new eyes with me.


Det känns som att de flesta av mina vänner är lyckliga och mår bra just nu, relativt bra iallafall med tanke på det gångna året. Satt och läste ett gammalt inlägg där det kändes som de flesta var olyckliga, och det fick mig att tänka efter. Det finns inget som gör mitt hjärta varmare än när jag får se ett par fina léenden på deras ansikten. Jag tror på lycka i slutändan, hur miserabelt livet än kan vara. Är jag naiv?

Snart sommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns inget skönare än våren när man är glad...

Vi kan fortfarande välkommna våren =))





Dem där låtarna har en speciell plats i hjärtat. hehe

2009-05-21 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback