Promenadben

Cidinho & Doca - Rap das armas

Jag och Marr har varit alerta denna helg och lyckats ta oss ut på två kvällspromenader. Mycket gaggande hinns med på 1½ timme respektive 1h 45 minne. Med andra ord har det alltså inte blivit mycket annan aktivitet än så dessa helgkvällar.

Sweet Jesus vad mycket mopeder det åker omkring. Jag kunde konstatera att de stör min inre harmoni jag lever i nu. Så fort det högljudda brummandet dyker upp bakom en får jag lust att ta en sten och kasta på dem. Allt det lugna inom mig rörs om och irritationen växer till max. Det är för högljutt och irriterande bara..

Har toktvättat också med min nya fräscha tvättmaskin som faktiskt i princip är samma modell som min förra som Mattias fick vårdnaden över, fast en nyare variant med många nya häftiga funktioner. Man kan bland annat välja nattläge så den tvättar extra tyst. Yeah, nice att jag går igång på såna här grejer va? Gettin' old..


Vi såg en skräckis häromkvällen, Uninwited. Den har satt sina spår kan jag tala om..... Alla dessa "hoppa till" scener, jag klarar inte av dem. Mer Love-movies to the people!

Nästa helg håller vi tummarna för fint väder för då blir det Grönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback