Sömnrubbad

Craig David - Insomnia
Ack vad passande musik jag väljer nuförtiden till mina blogginlägg.

Jag köpte mitt kamomillté, som man tydligen skall bli avslapppnad av (för mina sömnproblem), jag drack det för 2½ timmar sedan. Jag tittade på filmen The rock (fet film förövrigt), jag låg under hela den tiden i min sköna soffa som jag alltid somnar i. Men icke denna gång. Är det koffein i téet eller ? Jag är piggare än någonsin! Wtf! Jag känner mig faktiskt inte avslappnad för fem öre.

Då blir det att skriva av sig lite..

Jag är nog i mitt blekaste stadie nu, jag skäms över att vistas bland folk. Jag är blekfet.
Så idag vart det en solning, dock var ståsolariet upptaget plus att en stod i kö till det så jag solade vanligt. Under hela den soltiden låg jag och tänkte "God bless ståsolarium". Man får ingen ful kanintofs av dem! Jag kan inte slappna av i liggsolarium för jag ligger bara och tänker på hur jag måste ligga för att det inte ska bli ojämnt osv.


Aja, mycket goja.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Peter

sola hakorna

2009-05-24 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback