Så vart min dag bra.

Daville - This time I promise

Det har varit en bra dag.
Började med att jag åkte in till tandis för att laga min tand, fyllningen jag gjorde i onsdags lossnade igår kväll. Dock fick  jag ingen akuttid då de var fullbokade så tillbaka på måndag igen. Visst, Citydental är billigare, men jag börjar undra om de verkligen är lika bra som folktandvården..? Dock så var det ju en temporär fyllning, men den ska väl ändå hålla längre än 3 dagar.

Jag väntade i alla fall i en timme, sedan tröttnade jag och mötte istället upp Mr.Handsome och hans bror med vän så köpte vi mackor på Subway som vi åt på Cali, butiken hans bror jobbar i. Efter det gick vi två på promenad från Malmskillnadsgatan genom Östermalm, Kungsan och vidare till Slussen där vi myste i solen. På vägen hem kunde jag inte sluta le.

Skrattgropar och mys.
En bra dag.

Bortsett från att jag tappade min iPhone i trappen idag så den studsade ett par gånger. Den klarade sig rätt bra trots allt. En knapp vart intryckt och verkar inte gå att laga..... I´m sad.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej! följt din blogg ett tag (genom säll). Jag har jobbat på dental och vill du ha insidertips så är det bara att fråga ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback