Noja

Tessanne - Hide away

Jag fick inte tag på Marie idag. På hela dagen.
Jag försökte lugna mig och hålla tillbaka paniken som sakta växte fram inom mig. Jag trodde hon var död!
Vi skildes åt efter nattbussen inatt och jag trodde nåt hänt henne på vägen hem eller något. Jag satt och föreställde mig hur polisen skulle komma hem till mig och knacka på och fråga ut mig om gårkvällen.

Marie ringer alltid upp om hon har missat samtal från mig. Men jag både messade, ringde hennes mobil, ringde hem till henne, men inget svar!

Nu har jag pratat med henne. Hon lever.

Det här är en jättebra kombination med min tillfälliga hypokondri, jag inbillar mig att jag är döende samtidigt som jag tror mina vänner dör ifrån mig.

De senaste dagarna har min hud känts brännande och faktiskt varit rödflammig, ungefär som när man bränt sig i solen bortsett från att jag inte har solat på flera veckor.

Knölar och hudcancer, lider av något konstigt dubbelhakssyndrom också. It's killin me.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha din stackare. Jag vet hur det är. Hypokondri är min grej också!

Postat av: Homiie

Var glad att du inte har trippelhaka haha..

de e lite party plans...



Eventuellt . 27 Maj, så ta ledigt 28.

Sen 29:e .

2009-05-18 @ 10:30:02
URL: http://www.salesnytt.se
Postat av: Vikky

Jo det blir semester också, inte bara jobb! Men jag kommer att arbeta utomhus så jag ska nog få en bra bränna trots jobb=)

2009-05-18 @ 13:39:33
URL: http://viktormeidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback