Muscles get me to sleep

Maskinen - Pengar


Varför är det kukdyrt med laktosfria gejer? Lack blir man.. Varför ska jag drabbas av laktosintolerans och dessutom behöva betala mer för det? Ingen rättvis kombination.

Min plan är att spara 7000-8000 denna månad. Idag har jag redan gjort av med 900 av min budget jag satt för mina två veckor fram till löning. Alltså 5000 kvar att leka med. Klarar jag inte denna budget så skjuter jag mig själv. Annars, feel free to shoot me någon.

Jobbdagen var bland bästa på länge. Gick 150% över mål, dock går inte riktigt hela faktureringen till mig men jag är riktigt nöjd med dagens resultat. Efter work vart det prommis med Marr, Mackan, Gabbe och Kira. Kiranosen badade.
Jag har ett starkt begär av att skaffa hund, eller i alla fall låna en hund. Jag behöver hundkärlek. Miss my Lecka.
Det är förövrigt riktigt nice att jag kommit igång med långpromenaderna, dessutom har jag lite träningsvärk i mina abs idag. Den är skön.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag doftar blomma för myspelle som kommer och myser med mig efter break. ♥
Enbart de gånger han är här sover jag som en baby. Jag menar, vad är sömnpiller jämfört med muskler? Ack, vilken enkel lösning på mina sömnproblem!

Komsi.


Kommentarer
Postat av: marie

luugna neeer diig

Postat av: Loisa

Va? Jag är lugn!? falsett

2009-05-12 @ 09:45:42
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Xia

Gör som jag istället, bli allergisk mot mjölk så kan du inte äta ett skit, och slipper betala dyrt för ersättningsgrejer ;)



kram

2009-05-12 @ 20:27:12
URL: http://www.metrobloggen.se/xiaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback