Konstig knöl

Sade - King of sorrow

Jag vet inte om jag börjar bli hypokondriker eller vad det är frågan om för så fort jag mår dåligt eller upptäcker något onormalt så tror jag att jag har cancer eller något liknande. Förra veckan när jag var sjuk eller när min kropp värkte så inåt helvete så tänkte jag; skelettcancer. Nu upptäckte jag precis en knöl bakom örat och blir självklart rädd.

Ringde vårdguiden på sekunden och hon sade att det kunde vara en lymfkörtel som var svullen. Men det återstår att se. Försvinner den inte inom några veckor bör jag gå till en läkare. Jahapp, då kommer jag gå och oroa mig nu då tills den försvinner, om den försvinner.

Jag är nog rätt rädd för döden ändå, vilket jag inte trodde att jag var. Eller snarare mer rädd för att få någon sjukdom. Men vem är inte det?

Jag hann i alla fall tänka tusen tankar samtidigt som jag kände knölen. Typ som att se döden i vitögat.

It's good to be me...


Kommentarer
Postat av: Peter

Du börjar bli gammal lois

2009-05-13 @ 17:58:18
Postat av: marie

konstigt att du sover dåligt!

Postat av: Anonym

konstigt att du sover dåligt!

2009-05-14 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback