KK

Duffy - Syrup & honey


Hela den här körkortsgrejen äter upp min hjärna. Jag börjar starkt överväga om jag inte ska bita i det sura äpplet och offra två veckor av semestern till att åka på intensivkurs och bo hos mamma i händelserika Finspång. Det är segt att halva semestern går åt, men det är ju så jävla värt det om jag klarar kortet.

Sen är det ju pengaproblemet också, men bortskämd som jag är så har både mamma och pappa erbjudit sig att betala utan att jag ens bett om det. Nu när båda mina bröder tagit körkort känner jag pressen.
Svensk sommar börjar ändå inte förrän slutet av juli/början på augusti, då kan jag åka första veckorna i juli och sedan har jag förhoppningsvis kortet att njuta av resten av sommaren.

ÅÅåååhhhhhhh jag villllll!!

Trevligt att allt som kretsar i min hjärna gör att jag får ännu svårare att sova. Jaja, evigt tjat om sömnen, men det är ett stort störningsmoment i mitt liv just nu och jag skulle vilja ta det här problemet och stoppa upp någonstans djupt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback