Kardemumma hjälper

Akon feat. Plies - Hypnotized

Min mamma är knasig. Ni som träffat henne vet.
Jag pratade med henne nyss i telen om mina sömnproblem, hon tycker jag ska gå till läkare och få sömnpiller. Hon äter själv sömnpiller de gånger hon behöver. Dock tar hon bara halva då hon blir så dåsig dagen efter, vilket jag är rädd för att jag kommer bli och jag är dessutom emot att knapra massa piller. Håller mig helst ifrån sådant i möjligaste mån.

Men så sa hon. "Du måste skaffa en kille" och jag hajjade inte förrän hon utvecklade. "Det är för att du inte har sex, sex är bästa sömnpillret". Haha, jag har aldrig varit den som snackat sex med min mamma men hon kan lägga sådana kommentarer ibland och hon är nyfiken ibland på mitt sexliv. Men my lips are sealed.

Det mamma inte vet något oooom....... Behöver hon inte veta mer om heller :)


Nu ska jag försöka vila en stund. Jag är trött, som vanligt och det dunkar i mitt huvud..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att läsa din blogg! Du verkar vara en mysig människa.

2009-05-12 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback