Jag är inte full, jag är beautiful

Kat DeLuna - In the end

Gårkvällen visade sig bli högre än mina förväntningar. Jag trodde det skulle bli en tidig kväll, något i stil som middag och sedan hemgång. Men som känt så väcker ju alkohol en del andra känslor inom en och man känner musikens takter i höfterna.

Det vart helrör, skumpa och limo till Stureplan. Mötte upp Freddy Freshness och co, vidare till Sturecompagniet, shake shake sen åkte vi hem. En schtekig kväll med andra ord. Jag skulle kunna vänja mig, ja. Men drinkslyna kommer jag aldrig ens i närheten att bli. Trots att jag drack gratis hela kvällen igår. Företaget bjöd, inte samma sak....

In the end it was you.


 
Vad faaaaaaan är det för fel på mina grannar?!? Tre snorisar går förbi mitt fönster och alla stirrar rakt in! Jag går kanske lättklädd för ofta här hemma. Persienner eller mer kläder..?


Kommentarer
Postat av: Irena

Persienner ;-)

Postat av: Vikky

Vadå djävulen själv? Det var ju inte mitt fel att en mås satt och chillade på motorvägen! haha! Annars då L?

2009-05-17 @ 10:23:20
URL: http://viktormeidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback