God natt.

Alain Clark - Father and friend

Okej people, verkar inte vara fler som vill delta i mitt lilla test, men ni kanske kommer ihåg era svar i huvudet. Svaret är i alla fall du själv.  De personlighetsdrag du beskrev att en katt respektive hund har är egentligen dina egna personlighetsdrag. Nu kanske alla inte tänkte efter ordentligt innan de svarade men på de flesta så stämmer detta in!

Jag svarade själv: katt - divig och hund - kärleksfull. Diva vet jag inte om jag är, men det stämmer nog in till viss del ändå.

Kul test? Det tyckte jag.

Jag är nyss hemkommen från läkaren och apoteket. Fick två sorters sömnpiller utskriva. Ena för att somna in lättare och andra för att sova längre så jag slipper vakna mitt i nätterna och inte kunna somna om. Jag funderar starkt på att skippa middagen, slänga i mig några mackor, skölja ner en insomningstablett och dränka barnens skrik (ute på gården) med sömn. Jag behöver ta igen de timmar sömn jag gått miste om. Dock kanske jag borde ta båda så jag sover hela natten också men de andra kunde göra mig seg dagen efter, och det vill jag inte. Fast å andra sidan är insomningspillrena beroendeframkallande..

Svåra beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback