Com Hem är sämst

Alaine - Jah jah cry

Antingen så är det internet, telefonen eller digitalboxen som inte fungerar som det skall. Com Hem, gå och häng er.
Jag har tokstädat och röjt i ena garderoben där vi slängde in massa flyttkartonger och skit när jag flyttade hit, sedan har jag aldrig gått igenom det. Men nu är det gjort.
Jag städade och tänkte att jag skulle hinna klart lagom till Parlamentet. Klockan 20.28 sätter jag mig i soffan, slår på teven men bilden är svart..... När jag tittar ut över grannhuset så ser jag hur alla tittar på teve. Alla förutom jaaaaaag! Då vill jag istället ha lite kardemumma som Marr antagligen kommer få ikväll. Livet är bra orättvist ibland.

Jag gick lös på Överskottsbolaget idag med mina bröder. De har så mycket saker så jag blir alldeles stirrig och missar säkert hälften, men jag kom billigt undan denna gång. De borde bygga varuhusen som en lång gång istället så man verkligen måste gå igenom allt, då behöver jag inte känna att jag kanske missat något.

Får bli dusch och sova tidigt. Nästa helg blir det att köpa tvättmaskin, och var annars om inte hos Fresh?

Kommentarer
Postat av: marie

hehe jää bäby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback