Brummm

Craig David - Insomnia


Marie är seeeg, vi bestämde att vi skulle gå på prommis men då sken fortfarande solen, nu har den börjar gå ned och det ser plötsligt mycket kallt och blåsigt ut så jag har tappat lusten lite. Men jag ska ändå ge mig ut, trots att jag fryser bara av att titta ut.

Imorgon blir det återigen att leta tvättmaskin, denna gång på MediaMarkt. Var i Länna förra helgen med mina bröder men det var inte mycket de hade att erbjuda i vitvaruväg. Så återigen ställer de upp och åker med mig till Nacka denna gång. Dessutom ska Josef köpa mobil hos Fresh, nu hjälper han inte bara mig med elektronik och dylikt, nu hjälper han även min familj också! Haha, gotta love that man.

Josef tog körkort förra veckan, Andreas tog kortet denna vecka och imorgon blir det två bilar då ena bara är tvåsits. Jag ska tydligen åka med Andreas. Han ringde nyss och sa åt mig att ta med hjälm.. Rally till forum.

Kom igen nu Marr, rally på ditt ass nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback