Bloggidilogg

Flipsyde - When it was good

Automatiskt så börjar jag läsa bloggar som länkats genom folk som kommenterat i min blogg. Varför? I och med att jag inte känner personerna i fråga så är det inte något som direkt intresserar mig om vad de skriver om sin vardag med mera, men ändå läser jag. Bara för att de läser min blogg..

Förstår inte varför vi människor är så intresserade av andras människors liv egentligen när vi inte känner dem. Skillnad är ju om bloggarna har någon sorts inriktning, men när de egentligen inte handlar om något mer än vad man gjort under dagen så borde man ju inte ha något intresse för det egentligen när man inte har någon som helst koppling till denne.

Ett bra exempel är Isabella Löwengrips blogg. Hur fan fick hon så många läsare? För att folk läser om hennes vardag och önskar att de levde hennes liv? Jag hajjar inte.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback