Blaj

Eagle Eye Cherry - Save tonight

Varför luktar "turkar" alltid turk ?
Även om de har en parfym som jag annars gillar på någon annan så luktar parfymen turk när den sitter på dem. Kan nog ha med mängden parfym att göra I think. Därav namnet "turkdusch".
De luktar inte gott iallafall, man kan nästan känna parfymsmaken i munnen. De luktar för mycket och oftast har de för mycket vax i håret oxå.. Det nästan droppar fett från deras hårtoppar.


När jag var liten så trodde jag alltid att ananasens mitt var giftig. Och vart kunde jag fått det ifrån tro? Jo, min käre far sade det till mig. Så varje gång jag skar ananas så var jag extra noga med att se till att få bort det fruktkött som var aningen hårdare än resten och sedan var jag såklart tvungen och checka av med pappa att jag fått bort allt "gift" så jag inte skulle bli förgiftad....
En annan sak min mamma alltid sa när jag råkade bita mig själv i tungan eller på kinden, det var att jag då åt för lite kött. Så då såg jag självklart till att få i mig lite mer kött under den perioden. Hon sade oxå att om man åt öronvax så kunde man bli stum (inte för att jag åt öronvax).

Vad naiv man var som barn.. Inte trodde man att ens egna föräldrar skulle lura en! För Er som inte vet... Jultomten finns inte och Er hund som plötsligt försvann har inte alls lämnats bort till en bonde på landet där den kan springa av sig och leka med andra djur, den är Död.


Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Peter

Och om man svalde äppelskruttet skulle det börja växa äppelträd i magen.

2009-05-28 @ 13:36:18
Postat av: Homiie

Peter... Ehm... dem där Koreanska ordspråken kan du hålla för dig själv!!



Hahahha

Postat av: Yubin

Jultomten finns visst!!!

2009-05-31 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback