B-boy kings

Amine - Finiki

Vi har varit lite dåliga med prommisarna på senaste tiden, men idag vart det en till Alby. Den var halft jobbig på något sätt så vi avslutade den med glass och någon enstaka godisbit. Det har jag förtjänat, trots att ja tjuvsnaskat lite, men inte alls mycket. Marie försöker lura på mig pizza på lördag för "på lördagar får man". Problemet är bara att om jag tänker så så kommer jag smälla i mig massa gott för en månad framåt under lördagar. Vilket leder till ångest. Fingrarna i halseeen.

Nej, nu får mitt kamomillté ta och svalna så jag kan hälla i mig det och sussa.

När vi köpt glass gick vi och tittade en stund när grabbarna breakade, det var kul idag. De var lekfulla och svettiga. Duktiga är de. Sen vart det stretching, strippshow och muskler. Marie klagade inte, inte jag heller för den delen...


Han är ju för fin den där karln....
Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback