Äsch

Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

Jag var, till en början. Mycket arg.. Jag tog mig igenom det hela genom att vara arg, det ledde till att jag inte tänkte, jag tänkte inte mycket alls. Jag varken kände eller tänkte..  Jag såg till att sysselsätta mig och ha kul istället. Jag var kanske hatisk under en tid. Men det gjorde att jag bearbetade det mycket fortare tror jag. Jag hade kunnat vara ledsen och undrat varför, hur, och vad som skulle hända. Men jag gjorde inte det. Jag var arg, irriterad och rent ut sagt trött på det och valde att inte bry mig. Jag valde att gå vidare helt enkelt för på ett sätt kändes det som att det var lika bra. För jag orkade inte. Jag orkade inte med något som jag visste att jag ändå inte skulle vara 100% nöjd med.

Nu, ett tag efter.. Nu är jag bara harmonisk..
Jag är inte arg, jag är inte ledsen. Jag är glad. De jag bryr mig om, bryr sig om mig. Och det räcker. Mer än väl.

Kommentarer
Postat av: jossi

hjärtat jag bryr mig.sorry för att jag inte har dykt upp på lium. jag har haft skita ont i min mage:( men hoppas d blir kryare. PUSS och BAmse KRAM

2009-05-06 @ 19:26:27
Postat av: marie

GOOO LOOOJSAAAAAAAAAAAN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback