070523 ♥

Josh Groban - You raise me up


Idag två år sedan Leckis somnade in.

Jag tänker på när vi brukade ta oss ett bad, eller när man kommit ur duschen. Oftast Mattias för han hade alltid dörren öppen så hon kunde hålla honom sällis. Hur som helst, då kom Lecka alltid och skulle försöka slicka bort vattnet från en på benen och dylikt.
Hon var söt, hon ville ta hand om oss. Hon tröstade mig när jag grät och försökte torka bort mina salta tårar med sin jättetunga.

Jag saknar dig varje dag.



Lecka svalkar sig i badkaret efter en varm sommarprommis.
Clever doggie.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja hon va fin. o hon hjälpte ju andreas o passa min lilla kira.. hehe

hoppas allt är bra med dig tjejen. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback