What up?

Veronica Maggio - 17 år

Jag har lagat middag.
När hade handlat och kom hem och skulle laga mat så tyckte jag bara att det kändes tråkigt att laga mat till sig själv bara. Men sånt måste göras! Så jag styrde upp mig själv, och det vart en riktigt fin middag faktiskt och när den var klar hade jag helt plötsligt ändrat åsikt. Det var nice att laga och äta den ensam.

Det är sjukligt kallt här hemma. De måste täta fönstrena men detta kunde tydligen inte göras förrän det blir varmt ute pga diverse anledningar. Så jag får ta mig igenom den kalla vintern med varma tankar.
Med varma tankar syftar jag på min heta teve. (Vet dock inte om det är exakt samma teve som bilden visar, men samma modell iaf).

Plasten runt teven lyser i samma färg som visas teven visar. Bakom teven finns det lampor också som lyser, som man även kan släcka om man vill.. Spejsat va?

Nu ska jag ta mig ett varmt bad, ja det ska jag.
Fo shizzle mah nizzle.

Kommentarer
Postat av: Peter

Vilken fin tv, har du köpt ny?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback