Välkommen

DJ Antoine Klaas remix - This time

Jag har inte varit bakis idag, bara jävligt seg och bara velat ligga i sängen. Och jag har tänkt så mycket på gårkvällen och vill bara tillbaka. Känslan inom mig som jag inte känt på länge och jag vill bara att det ska vara helg snart igen så vi kan köra repris. Kanske är bra att ta såna här "pauser" med festande som jag haft, om man är mer taggad då för utgång. Innan igår var det ganska exakt en månad sedan jag va ute senast.

Det roliga är att när jag vaknade imorse så vaknade jag med en tanke om att det var riktigt kul igår men så sjukt ovetandes om vad de andra gtt igenom under natten. Snéfyllor var det för många iallafall. Minnesluckor hit och dit, alla var bara i en enda stor dimma och hade jävligt kul.

Jag har en känsla av att det kan bli många fler liknande förfester hemma hos mig. Det bjuder jag gärna på.

Sitter och lyssnar på musik med beat och bas som får hjärtat att vibrera
Nu har jag en obeskrivlig känsla inom mig och allt känns bara riktigt bra. Jag går och ler och är glad för mig själv och det pirrar i hela kroppen på mig för att jag har ett helt liv framför mig.

ÄÄÄÄLSKAA LIVET!



Väntar på att Marran ska ringa så ska vi gå och köpa pizza och tjocka oss.

Kommentarer
Postat av: Peter

Vilken dimma det var.. ojoj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback