Dödstrött

Josh Groban - You raise me up

Redan söndag.. Underbar helg dock.
Jag lever för helgerna nuförtiden känns det som och de passerar så fort vilket självklart är ett störningsmoment i det hela.
Mer och mer trött är jag efter varje helg också men så jävla värt är det. Vad är sömn? Vi sover bort halva våra liv, efter det har vi gott om tid att sova. Nu ska jag bara ägna min vakna tid till att njuta av allt och alla som gör mig lycklig.

Igår var vi på fabriken.
Kvällen började med Marie, vin och massa gaggande. Elli och Daniel anslöt sig, vi drog några tequila och rörde oss mot stan och mötte upp Freddy Fresh och Loke och begav oss tillsammans till Fabriken, där Freddans bror, Fritz och hans gäng höll till. Musiken var skum, människorna var också skumma men det blir ju vad man gör det till och jag hade en kul kväll.


Det har tagit mig cirkus en timme att skriva detta inlägg för jag blir distraherad av så mycket. Det är så mina dagar ser ut nuförtiden. Kan inte fokusera på en sak eller koncentrera mig för tankarna springer iväg på annat håll hela tiden. Och jag sitter bara och ser dum ut när jag sitter och dagdrömmer..


Mmmmmmmmmmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback