Tjulilulu

Eagles - Hotel California (Unplugged)

Okej, jag gör ett försök.

White trash party med jobbet ikväll alltså. Vi började dricka på jobbet kl 17.00 och rörde oss senare till Curres corner som vi abonnerat med fri bar vilket resulterat i att jag redan är hemma och har hunnit med ett bad. Dels för att jag enbart sov 4-5 timmar inatt och dels för att jag kände att det var nog för alkohol för min del då jag satsar på att festa imorgon istället.
Folk var så in i helvete trashiga klädmässigt och vinnaren för bästa utklädnad får ni se när jag har ork för att lägga in bilderna. Själv hade jag slips idag. Enligt direktör Pettersson så var jag någon typ av typisk asiat eller liknande. Aja.

Har ni någonsin försökt er på ett bad på fyllan? Det var första gången för mig nu i alla fall. Jag åt sockerkaka samtidigt.. Så man kan väl säga att det blev ett sockerkaks-smul-bad för min del istället för skumbad som det annars brukar vara. Men det var nice och jag är nöjd med min badsession.

Nu ska jag kolla teve en stund, somnar nog på två röda men det känns bättre än att gå lägga sig nu på en fredagskväll plus att jag vill inviga min soffa med att somna på den.

Bröderna Cofré var även med ikväll och jag har saknat dem och fått massa fina ord av dem som värmer mig om hjärtat.

Jaja, orkar inte. Väck mig :)
Howdy.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hehe! Tog också ett bad en ytterst tidig morgen efter en fullspäckad utgång. Det var fantastiskt till en början..

Hade så mycket hårprodukter o vax o allt möjligt den kvällen så fick bara ett anfall o var tvungen att bli ren innan jag kunde lägga mig.

Satt där i badet ensam och fick för mig att ringa mitt ex vilket slutade i katastrof. Kärleken är läskig när man möts med stängda låsta dörrar.. Man har öppnat sitt hjärta i hopp o tro om att någon annan också ska öppna sitt hjärta för en, men så blir man trasig. och chansen att man öppnar sitt hjärta i framtiden minskar för varje gång man blir avvisad.

2009-03-21 @ 23:50:57
Postat av: Loisa

Sanning syster.

Fast jag skulle oxå vilja se det som att nästa gång man öppnar sitt hjärta så är det för en mer speciell person som lyckats fånga ens hjärta trots tidigare hjärtesorg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback