The world keeps spinning around me

T-Pain - Suicide

Sup ner mig och kapa skiten.


Jag har insett en sak.. Jag kommer nog aldrig klippa av mig mitt hår. Det växer ju ut igen, fort dessutom, så vet inte varför jag fegar.. När jag sitter och funderar på sådana oväsentliga saker så leder en tanke till något annat. Något mitt liv kretsar kring mycket nu, eller liv är väl fel ord, men något mina tankar och känslor kretsar kring iaf. Och det är förändringar..

Jag tror jag är rädd för förändringar.. Rädd för att saker och ting inte riktigt blir som jag tänkt mig. Men saker och ting löser sig ju alltid.. Det gör det Alltid, dock kan vissa saker ta längre tid än andra.. Och vi kanske inte blir alltför nöjda med det slutgiltiga resultatet, men så ser livet ut generellt sett. Något som vi anser vara ett problem eller som andra kanske ser som en utmaning, något vi måste tacklas med, ibland under en längre tid än vi hoppats på, men vi ser alltid till att lösa det.. För vi är människor, människan måste ta hand om sig själv för att överleva för ingen annan kommer göra det åt dig..


Herre vad detta "spårade ur" lite, blev lite mer omfattande jag tänkt. Men som jag nämnt ovan, saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Men det har ett slut.. Allting har ett slut.

Kommentarer
Postat av: Någon som tycker du är cool

Ditt hår är så vackert!! Håret är kvinnans juvel!

Klipp aldrig av dig din juvel!;)

2009-03-22 @ 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback