Tequila times are them best times

Queen - I want it all

Jag kan, utan att tveka, säga att gårdagen var den bästa födelsedagen jag någonsin haft.
Främst så firade jag med alla jag ville fira med och dessutom så fick jag en underbart fin present av Elli och Marie så att jag bara vill gråta när jag tänker på den. Är så otroligt glad över den och de hittade/gjorde helt klart den bästa presenten någonsin. Den är top notch. Har fått massor av fina saker av alla goa som även dem är riktigt bra presenter!

Jag var igång från 9 på morgonen fram tills att alla hade kommit, var så stressad så jag inte ens hann svara på alla grattismess. Maten vart bra och sushin guld värd, bland de bästa rullarna jag ätit faktiskt.

Josef och Andreas kom hit under dagen och hjälpte mig och fixa med lägenheten samt käka tårta och sånt med mamma och Stefan, så blev det att de även stannade på festen och söp ner mina vänner, bland annat Omran. Äntligen öppnade Andreas sin 3 liters tequila, så tequila time sänkte Omran med flera haha.

Kvällen slutade på Ambassadeur med hälften av de som var hemma hos mig, jag märkte inte ens av när folk avtog från sällskapet, men även på Amba var det riktigt kul. Mmmmmh :)

Perfekt dag rakt igenom.
Tack för en perfekt födelsedag!

Nu fruser jag så jag ska ta mig ett varmt bad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback