Studsigt

Poor righteous teachers - Dreadfull day

Mår bättre idag än gårdagen som fick bli i liggande. Imorgon är det work.
Bowling på lördag istället för laserdome då man kan dricka samtidigt samt att man slipper bli svettig så man även kan hitta på annat efter, troligen även där är alkohol inblandat. Folk gillar alkohol, ja.

För fredagen har jag fått förslag om inflyttningsfest hos "Ögat" i Fittja, hmm...? Tar cirkus 1½ timme att ta sig hem därifrån mitt i natten.. Hmm, ännu ett i-landsproblematiskt beslut att fatta.

På teve just nu visar de en massa klipp på kyssar.. Magiskt.
Allra första kyssen, vad säger den egentligen?


Going crazy.



Kommentarer
Postat av: JJJ

älskling! du kan sova hos mej ju!! 5 min hem då =)))

Postat av: Vicious Vic

Trist jag vet! Men, men så är det, jag kommer läsa din ändå =)

2009-04-01 @ 15:19:46
URL: http://viktormeidal.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 15:29:17
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback