S E X

J.Holiday - Bed


Som vanligt så halkar allt snack in på sexsnack här på jobbet, vår käre chef är nog som mest pratglad och fnittrig när vi kommer in på det samtalsämnet. Han gillar och jävlas lite också vilket visserligen är kul så länge han inte jävlas med mig. Men jag är en ängel, jag bidrar inte med några skandaler. Inte öppet i allafall (peppar, peppar ta i trä).

Något vi pratat om bland annat var om hemmafester, om folk går in på ens rum och besudlar ens säng. Vilket de andra tycker är rätt OK. Jag tycker inte sånt är okej. Jag vill inte sova i en säng med andra människors kroppsvätskor utsmetade. Det är bara väldigt ogulligt.

Min säng är enbart för mig.





Kommentarer
Postat av: Xia

Jag kunde verkligen inte hålla med dig mer =) (förutom att jag delar säng med någon, men... ja )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback