Only a day away

MGMT - Kids

Kan inte låta bli att bli glad när man hör denna låt.

After skin på La Folie Deuce i Valdi var fet, det var något jag fick en kick av och när jag var där så var det inte speciellt mycket folk eller sol för den delen. Kan föreställa mig hur fett det är under våren! Har kollat lite på Sensation White och det känns som att det också är något man bör uppleva.

Mår lite bättre idag och jobbar hemifrån. Går rätt bra men ligger dock efter för veckan eftersom jag varit borta..

Imorgon kommer mamma och Stefan och hälsar på och ska hjälpa mig borra. Känns lite tungt att borra i i väggarna när tapeterna är så fräscha. Men det blir nästa hyresgästs problem. Jag undrar hur länge jag kommer bo här..? Lär nog bli ett tag.
 


Bonzai-träd som skall bli mitt.

S K A !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback