My sassy girl

My Sassy girl soundtrack - I believe

Haft haft lite deeptalk på MSN.. Med Elli bland annat.

Hon fick mig att inse en del grejer.. Fast det är inget nytt utan mer att jag förträngt det. Saker som jag inte velat tänka på. Jag har varit så glad de senaste dagarna och mått så bra. Och så fort jag tänker på detta så ramlar tårarna ner för mina kinder. Jag kan inte styra något nu och jag vill inte styra. Jag låter allt ta mig dit det tar mig. Jag tror på ödet och jag låter det styra.

Jag lever mitt liv nu och så får jag se vart jag hamnar. Jag kan inte sitta och hoppas eller tänka ut vägar jag ska ta. För det finns ingen väg att följa.

Elli är en av de personer jag värderar högst i mitt liv. Hon känner mig så sjukt bra så jag kan nog själv inte ens försöka mäta det. Hon ser vad som gör mig glad och vad som gör mig ledsen och hon vet när jag mår som bäst. Hon peppar mig till att göra sånt som jag mår bra av och egentligen bara strunta i resten så länge jag mår bra. Därför älskar jag henne som jag gör och för henne gör jag allt. Sådana vänner växer inte på träd.


Älskade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback