Montera byrå

Den sitter fast.. Jag får inte ut den. Jag ger upp för dagen.

Bäää.

Har fått hem Simons fina tavla nu, den passar perfekt i mitt kök. Slänger upp en bild på den när jag fått upp den på väggen, förhoppningsvis i helgen. 
Tack Anna Lena!

~~


Jag vet inte vad jag håller på med. Känns som jag frestar mig själv på något sätt till något jag inte bör. Kan bero på olika orsaker men jag kan själv inte sätta fingret på vad. Men det är farligt område. Fast ändå inte, det var inte jag som valde att gå denna väg och då är det heller inte jag som får ta smällen eller leva med den, eller?

Going crazy crazy crazy, man kan inte göra såhär mot folk! Bara låta dem stå någonstans mitt emellan och inte veta vilket håll man ska gå utan bara vänta på vägledning. Idjöt.

Nu ska jag lägga mig och självdö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback