Mitt kaos

Träningsvärk i kroppen idag, ja.
Flytten igår gick bra trots de isiga vägarna och alla uppförsbackar vi fick kämpa oss upp för med släpet, Josef stog framför och kastade grus för att vi skulle komma upp för backarna. Kvällen ägnade vi åt att titta på idas match för att sedan storhandla på Maxi. Kom undan billigare än jag trodde jag skulle göra. Sedan kom vi hem och börja plocka och lagade sushi och zippade vin. Blev lite för mycket för Jonna dock. Jag har ett par sköna bilder på henne när hon sover som hon inte sett ännu.

Vaknade runt 9 och hoppade in i duschen, och efter det har jag suttit på mitt vardagsrumsgolv och ätit sushifrukost och fixat med internet medans Jonna och Ida sovit i mitt rum. Nu har jag sällis av Ida dock som vaknat till och ligger bredvid mig på golvet bland alla kartonger och kollar på teve. Vem har sagt att man behöver möbler?

Nu ska jag ringa efterblivna Com hem och telefonköa för andra gången denna morgon.
"din kötid beräknas ta ca 16 minuter, ditt samtal är placerat som nummer 41", jäjj.

Senare blir det IKEA, ÖoB, hämta paket och sedan kanske Media Markt i Forum där Freddy Fresh ska bjuda på ett pretty smile.

Howdy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback