Make looove

The Dream - Right side of my brain

Jag fick för mig att jag såg blek ut, så det vart en solning efter jobbet. Har inte lyckats ta mig en nap ännu så det får bli att lägga sig tidigt ikväll istället. Ska bli så sköööönt, känns som mina ögonlock är sandpapper. Hur trött man än är så blir det aldrig riktigt att man går och lägger sig en stund när man väl kommer hem, inte för mig iaf.


Omran har ju startat en hemsida som jag länkade till tidigare. Det är ett nätverk för säljare och arbetsgivare med mera i säljbranschen. Förhoppningsvis gör sidan succé och man kommer då även kunna hitta bra jobb, tips, bloggar med mera på sidan, allt relaterat till sälj. Även "veckans säljare" kommer att utses.

På måndag ska jag börja blogga där också, iiingen aning vad jag ska skriva, ska försöka slipa på ett bra inlägg under helgen. Annars blir det bara något om min arbetsdag, som det till största del kommer handla om.

http://salesnytt.se

Nu ska jag spela make-love-music en stund till, och sedan blir det dags för bed.

Super hot baby.



Kommentarer
Postat av: :)

Det är vackert o vara blek, vacker vit porslinshy med lite rosigrosa kinder! underbart!

2009-03-22 @ 00:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback