Lecka

The Dream - Rockin that shit

Varje gång hennes namn nämns av någon i min familj så är det med ett léende på läpparna. Speciellt när pappa pratar om henne. För honom var hon bara en bushund rakt igenom. Det för att då hon bodde med honom var när hon var valp och han retades alltid med henne. Minnen från när jag var 10 år som är oförglömliga.

Andra dagen i rad som jag är hos pappa. Han ringde mig idag och sa att han skulle laga den maten jag tjatat om så länge så direkt efter jobbet gick jag hit och åt. Pappas mat är bäst. Snart blir det att dra mig hemåt med en massa matlådor. De ska va gött å leva.


Radio killaaaaaaaaa

Take me I'm yours, as we rock to the left, rock to the right. Lend me your body I'ma rock it all night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback