Jag är hemlig

T-Pain - Keep going

Jag har en hemlis.. :)


Äntligen fredag! Hoppas innerligt att denna dag går fort. Sömn har inte varit bundis med mig under veckan och därmed heller inte mina linser. Fick bli glasögon idag då mina ögon var rödsprängda igår och imorse, super hot.

Helgen ser ut att bli lugn.. Pratats om drinkbjudning på Amba alternativt se när TT kvalar för Superligan ikväll, men inget av dem känns speciellt lockande just nu faktiskt. Vill bara ta det lugnt och försöka bli vän med John Blund igen, han verkar lite grinig på mig. Lade mig i sängen igår och skulle skicka ett mess men somnade mitt i skrivandet med mobben i handen.

Kollade på "Låt den rätte komma in" igår, den var inte så läskig, nästan lite gullig faktiskt.

Trött vecka. Vill hem och äta Ben & Jerry's .
Wörk wörk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback