Insane

Duffy - Loving you


"Insane" Gröna Lunds nya åkattraktion..
Jag vill inte vara den första som åker, den ser fan helt Insane ut.


Så, till något helt annat..

Tänkte lite på jobbet, och hur folk ibland söker chefernas uppmärksamhet när de bokat ett möte. Då undrar man (jag), varför jobbar du med detta? För att få beröm av pappa (läs:chefen) när du gjort något bra, mitt barn?
Gör ditt jobb bara och svara om han frågar hur det går för dig, och då kanske du kan få lite beröm om du gjort ett bra jobb. Det är väl inget jävla dagis heller. Jobba för dig själv och inte för att andra ska "tycka du är duktig" och gulla med dig...


Chris Brown bojkottades i USA för att han misshandlat Rihanna osv. Jag lyssnar på hans musik för jag gillar den inte för att jag gillar honom och dessutom så har jag laddat ner skiten så han vinner ändå inget på det. Fucker.

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha hämnden är ljuv. Rihanna tog väl tillbaka honom koll på skvallerpressen

Postat av: Pernie

Jag brukar säga att till när jag har bokat så jag kan få FUCKING vara i fred!!! Sen tror jag vet vem du syftar på hehehe. Attentionwhore aka Willie?

2009-03-04 @ 10:30:25
URL: http://snogglogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback