I vanlig ordning

Maskinen - Alla som inte dansar


Lade mig sent igår, vaknade 04.00 på morgonen i vanlig ordning, dock denna gång med en låt som jag inte kunde släppa. Maskinen - Alla som inte dansar, tog mig cirka 20 minne att lyckas somna om från mitt diggande inside my head. Och när klockan slog 06.45 och det väl var dags att stiga upp var jag dödstrött. I vanlig ordning.

Ikväll blir det mys med Ellan, vi ska laga middag och lätta våra hjärtan och sedan titta på Greys och äta ananas såklart.



I min hjärna är ingenting i sin vanliga ordning...



Oskönt var min fastighetsskötare som hade varit hos mig igår och satt upp en hylla i ena garderoben. Hittade en lapp på matbordet när jag kom hem. "Har satt upp hyllan, städa får du göra själv /Danne". Då har de borrat och det ligger damm över alla saker jag förvarar där inne. Inte cool när jag dessutom dagen innan frågade om jag behövde plocka ut grejerna därifrån och han sade nej.



Alla som inte dansar är våldtäktsmän, nts nts nts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback