Hula hula

Anastacia Feat. Eros Ramazzotti - I belong to you

Det är katastrof här hemma. Men det värsta är egentligen skräp och kartonger från teven, möbler och dylikt. Ska försöka göra mig av med skiten ikväll om jag hittar soprummet!

Joss är på väg till mig nu. Vi ska laga middag tillsammans, längesen jag träffade den hårdingen som ligger i lumpen. Alla ben som håller ihop min kropp skulle nog gå av om jag gjorde något sådant fysiskt krävande.

Imorn blir det familj och vänner! Mamma!

Testade mina värmespolar idag, blev vackra glamourösa lockar på en halvtimme. Sånt gillas. Med locktång tar det cirka 2 timmar att locka hela mitt hår (utan att överdriva, dock är de lockarna mindre).



Jag har inte bara freaky toes, jag har freaky tumme också.


Kommentarer
Postat av: geli

Nej jag är INTE avudsjuk på ditt hår!!!!;)

Postat av: geli

Nej jag är INTE avudsjuk på ditt hår!!!!;)

2009-03-07 @ 12:46:13
URL: http://www.metrobloggen.se/geli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback