Eko

Lil' Wayne - A Milli

Jag måste få annat att blogga om.. Jag måste komma på andra tankar. Jag känner mig dessutom bitter idag. Kan vara vädret, kan vara sömnen.. Jag drömde en halvt obehaglig dröm inatt också om något som komma skall.


Jag frågade precis Tim om min röst är pipig, vilket jag inte tror att den är men jag kände mig halvt pipig när jag talade med en gubbe till VD på ett företag precis, han var trevlig dock. However.
Det svar jag fick var:
- Shit, det är det första vi säger till varandra på hela morgonen..! Känner du vad mycket vi fått gjort?

Yes, på med headsetet igen och gör det vi får betalt för. Men nu är det lunch, dags för en äcklig shake.

Later.. ter.. ter. ter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback