Underbara ting

The Isley Brothers - Don't say goodnight (It's time for love)

Jag älskar att det finns karlar på denna underbara jord. Eller snarare att denna karl finns, en absolut fröjd för ögonen.

Jag gillar att bara iaktta. Bara se konturerna av den muskulösa kroppen när han rör sig.. Eller när han står vid spegeln och fixar med sitt hår, varenda slinga måste ligga perfekt.
Jag älskar håret, de små slingorna som hänger för ögonen. Mystiken i hans blick. Blicken som säger att han när som helst ska röva bort mig och göra precis vad han vill med mig.

Åsynen av våra nakna kroppar omslingrade av varandra och morgonsolen som börjar titta fram. De mjuka kyssarna som får timmarna att flyga förbi. Att vakna och se hans hand vilandes tätt intill och armen som håller om mig. Det trygga bröstet att somna emot. De lugnande andetagen och hjärtslagen. Till och med fötterna omsluter varandra när vi sover. Att se hans fina ansikte och de gudomliga skrattgroparna på morgonen och veta, att det här blir en bra dag.
Jag skulle stanna tiden om jag kunde, för det är här jag vill stanna.



 

Kommentarer
Postat av: idaG

sötnötar =)

2009-06-01 @ 23:56:49
Postat av: potato

Omrans film var tydligen helt sämst. Tur vi hade!

2009-06-14 @ 22:08:21
Postat av: potato

omrans film va tydligen helt sämst, tur vi hade!

2009-06-14 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback