Too much info

Jag har kissat 3 gånger på cirka 1½ timme och nu är jag kissnödig en fjärde gång men jag håller mig. Jag har visserligen druckit och dricker mycket vatten idag och det bara rinner rakt igenom. Men tror att det beror mest på att jag har tighta jeans på mig som trycker rakt på kissblåsan.

Elli som säger att jag jämt är tight. Idag Ell, idag är jag tight. Så tight så jag måste kissa stup i kvarten.

Shaken gav mig kväljningar btw, nästa gång blir det ny smak, allt annat än päronspyan.



Nästa vecka händer det grejer!

Kommentarer
Postat av: Xia

tänk på att äta ordentligt och framförallt få i dig salt (som binder vattnet i kroppen) om du dricker mycket, annars går vattnet rakt igenom ist för att göra nån nytta i kroppen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback