Kanske är det jag som har snuskigt tänkande

Rick Ross feat. The Dream - All I really want

Jag gillar inte att sitta i folks obäddade sängar för jag tänker att de kanske haft lite kul i sängen och att den är lite dirty. Jag gillar inte att sitta vid andras datorer (speciellt inte karlars) då jag tror att de tagit på sig själva och sedan på datorn, alternativt petat i näsan och dylikt. Jag gillar inte att ta på dörrhandtag till offentliga toaletter efter efter jag tvättat händerna.

Jag vet inte, kanske är det jag som är dum i huvudet? Ju mer jag tänker på det, desto knäppare blir jag.


Så, det var dagens inlägg hemifrån pappa. Känns som jag måste skriva ett inlägg varje gång jag är här och väntar på att maten skall bli färdig. Det känns lixom bra att författa medans pappa lagar god mat.

Kommentarer
Postat av: marie

Neeeej det är klart det är så! Den med datorn har jag kanske inte tänkt på men fan nu kommer jag aldrig kunna använda någon annans dator igen!

Postat av: marie

Jaaa det är klart det är så, men den med datorn har jag faktiskt inte tänkt på såå taaack för den! Kommer jag aldrig kunna använda någon annans dator igen!

2009-06-24 @ 13:12:25
URL: http://marranbergkvist.blogg.se/
Postat av: marie

jaha nu fan vill det funka tydligen. Meen jaaaa!

2009-06-24 @ 13:13:10
URL: http://marranbergkvist.blogg.se/
Postat av: Loisa

haha, så efterbliven.

VARJE gång.

Skriv en gång, så kommer kommentaren upp så småningom, även om du inte ser den med en gång.

Fucktard.

2009-06-24 @ 13:30:11
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback