Ett till

Det här fick jag iväg igår kväll (smsväg) efter 7mg Zolpidem (insomningstabletter).

"HittAde inte mpbilen i min hand. Worldwide snygg,, (regeringen diskuterar medan vi väntar på besked.) det börjar kännas oklart. Det finns ingen plAts i min säng. Jag sover nu, orkar inte diskutera mer med er, godnatt ta hand om honom."

Och därfefter ett till.

"Har han sovit  Nåt ? Lämna brevet så ser h. Det bevis.   0"

Och såhär i efterhand fick jag höra att jag trodde det var folk i min lägenhet. Ärligt talat så tror jag helt klart att jag såg folk och att jag hade diskussioner med dem. I mitt huvud såklart. Se bara på sms:et.
Kanske skall sluta med tabletterna innan jag börjat med dem.. ? Alternativt ge upp smsandet efter jag tagit dem och istället faktiskt lägga mig på en gång.


Men.. Lite kul är det och jag har ju några tabletter kvar.
To be continued..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, vaför känner jag igen mig i det här?

Jag har haft ett telefon samtal på dessa tabletter och ey, jag glömde hur man pratade och fick bara ur mig gurgel.

Postat av: ...

Går man och lägger sig och struntar i att prata i telefon eller sms'a så har man inga insomningsproblem.

Är man 80-talist och läser löpsedlar om att sömnsvårigheter ökar och inbillar sig att man har insomningsproblem på medicinsk nivå, då trycker man i sig insomningstabletter på skoj.

2009-06-25 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback