Absolut inte harmonisk

The Dream - Rockin' that shit


Sista semesterdagarna nu.. Ågreen.
Kan vara kul att försöka göra något av dessa dagar så imorgon blir det en liten roadtrip till Skara med Fred, Beccs och Fillen. Blir en visit på sommarlandet samt övernattning. Hoppas vi får relativt bra väder i alla fall. Halvt sugen på att springa runt blöt på vattenlandet och frusa.

Kollade på en film igår. Which i regret...
The hills have eyes II. Det var en "speciell" scen som fick mig att vilja spy. Inte bara viljan att spy, jag kände nästan kväljningarna komma.. Äckelbilder som inälvor och sånt klarar jag av, men våldtäckten fick mig att nästan spy. Jag klarar inte av sånt. Det är en film som jag ångrar att jag såg. Inte för att den var dålig eller så, för det var den inte. Det var bara en obehaglig och hemsk känsla man hade inom sig efter man sett den. Både jag och min filmpartner satt och stirrade ett tag när eftertexterna kom. Sedan var vi tvungna att sätta på något annat för att komma på andra tankar.. Se inte denna film I tell you.
Den fick mig att tänka på en annan film jag såg för ett par år sedan. Då var det en tjej som råkade ut för en gruppvåldtäckt och det var så verklighetstroget och grovt att jag inte kunde glömma filmen på minst en vecka.

Skönt att detta är vad jag tänker på innan jag ska lägga mig, för lägga mig ska jag, blir tidig avgång imorgon.

God natt.. ?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blir ja sugen på att se den även fast den var hemsk. Jag har en sjuk förkärlek för hemska saker. Är jag riktigt normal? Måste man ha sett första för att se 2:an?

2009-07-30 @ 12:10:10
Postat av: Loisa

Haha, på egen risk då. Nej, jag har inte heller sett ettan, de återberättar första filmen i tvåan. Enjoy :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback