Hej Zolpidem

Michael Jackson - Man in the mirror

Det känns som sömnpiller är min räddning från det mesta nuförtiden.
När jag inte vill tänka då trycker jag i mig några bara och somnar gott och slipper mina funderingar om saker och ting. Saker som gör ondare än jag trodde, saker som jag inte släpper lika lätt som jag trodde jag skulle kunna göra.

Alla växer vi som människor när vi går igenom något. Speciellt när vi gått igenom något psykiskt påfrestande. Men för mitt hjärtas skull sätter jag stopp, i tid denna gång hoppas jag..


Vet inte om man bör släppa detta och låta det vara det fina det en gång var, eller om jag borde kämpa. Men är det jag som borde kämpa? Det känns inte så, det är inte mitt bord. För jag vet vad jag vill ha, frågan är, vet du?

För mig är det ett ganska enkelt val. Vad man ska kämpa för..
Det är inget man hittar runt hörnet bara.

Kommentarer
Postat av: Dr.Kamil

Släng dina stilnoct in the trash, och se till att få Sonata (zaleplon) eller Propavan (propiomazin) istället. Trust me

2009-07-08 @ 10:39:14
Postat av: Loisa

Jag har fått propavan oxå, har dock inte testat dem. Har mest svårt med att somna, därav stilnoct.

Postat av: Anonym

Propavan sover man bra på, dock är det inte så snabbverkande när det gäller insomning, Brukar ta en timme. Nackdelen är att man blir alldeles groggy dagen efter om man inte fått sova tillräckligt mycket.



Sonata är utmärkt för insomningsbesvär, snabbverkande dessutom. Testa det, för det är ingen bra idé att bli beroende av Stilnoct

2009-07-08 @ 12:23:39
Postat av: Loisa

Ok, tack!



Ska fråga efter dem nästa gång, har varit lite nojjig för att bli beroende.



2009-07-08 @ 13:05:07
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback