Back in town

Chicago - If you leave me now

Nu är jag tillbaka från Rhodos sedan 2 dagar tillbaka. Det var en bra resa, men känns skönt att vara hemma igen också.
Har lite ångest över att vara inne på min näst sista semestervecka, men just nu har jag bara en "life is good" känsla vilket gör vardagen lite lättare.

Känns som saker och ting ordnar upp sig av sig självt. Jag har tagit dagen som den kommer hittills vilket visat sig gått bra faktiskt.

Tänkte slänga upp lite bilder på fejjan från Rhodos, vilket kan ta sin tid. Har cirka 900 bilder från bara min nya "värsting-kamera", sen ska bilderna från de andras kameror också komma upp. Nu ska jag fortsätta älska min brunbrända kropp.





Later huns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback