And off we go

Ciara - Like a boy


Hello.

Jag är übertrött efter en dag på stan.
Nu är i alla fall resan bokad och betald. På onsdag kommer jag, Marr, Idan och Linnea att bege oss till Rhodos! Jag vet, det är ett odrägligt ställe, say no more, men det var billigt och det fanns inte mycket att välja på. Vi gick till resebyråerna idag och de hjälpte oss leta. Men hotellet är bra, vi får fulle och allt till ett helt ok pris om man jämför med vad resorna ligger på nu. Dessutom kan det bli kul att driva lite med folk.

Skönt att få komma väg, och dessutom med lovely ladies.

Såg Brüno igår. Några skratt lockades man till men det var ingen hejjarfilm direkt. Rekommenderar att man tittar på den hemma och inte betalar 90 SEK för den.

Nu ska vi se om jag kommer och hinner köpa en systemkamera imorgon! Behöver ny kamera i alla fall. Om det blir systemkamera eller digitalkamera och om jag ens hinner köpa någon innan resan återstår att se.

See ya, don't wanna be ya.


Kommentarer
Postat av: angelica

ERA GRISAR jag är inte avundsjuk!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback