Verkligheten..?

Darin - Homeless

Jag har tittat runt lite på nätet, tagit igen lite av det jag missat. Vilket jag ångrar, för vad är det jag ser? Två personer som tagit sitt liv. Dock inga nära vänner till mig, men vänner till mina vänner.. Är det här verkligheten? Är det det här jag missat medans jag varit borta? Då vill jag absolut inte komma tillbaka..

Jag har haft så otroligt roligt i Frankrike, jag har träffat massa nya glada människor, jag har fått skratta med min andra halva igen. Vi har retats och skojbråkat, älskat, myst, sovit, svullat, bilat. Bara varit oss. Efter det vill jag inte komma hem till det här eländet.

Jag vill ta med mina tjejer och flytta härifrån. För det enda jag saknade medans jag varit borta var mina tjejer. Speciellt när jag reste, för jag vet hur Elli och jag skulle myst på planet, hur jag och Marie skulle skrattat sönder våra magar åt ingenting. Hur vi skulle rockat på after skin...

Vi draaaaaaaaaaaar!!


Nu ska jag fixa lägenhet. Punkt .
För jag vet att jag inte kommer dra iväg. Jag kommer vara kvar här.. Jag kommer åka bort igen, men bara under korta perioder för att sedan komma tillbaka till verkligheten där folk tycks vara olyckliga...
 
Sorgligt, men sant.


Kommentarer
Postat av: Angelica:)

Ja hjärtat...det har vart ett helvette och är fortfarande ett helvette här hemma....puss

Postat av: Homiie

Bara dina tjejer...????



F U

2009-01-13 @ 10:07:33
URL: http://www.unitedg.se
Postat av: Loisa

hahaha, men du är såklart inräknad där oxå!

2009-01-13 @ 10:34:04
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback