Ambassadeur ♥

Chris Brown - Take you down

Wail sa något vist idag; "Otur i spel - tur i kärlek" när jag skrapat mina två trisslotter och insett att jag inte vann något. Jag har tur i kärlek, och jag ska därför sluta köpa lotter och sånt crap för jag vinner inga stora summor ändå.

På fredag ska Chris Brown ha sin efterfest på Amba efter sin konsert, tänkte gå dit och heja på Chrissan bara för att vara artig.
Så på fredag blir det utgång iaf. Vi tänkte börja med en middag och föra tillsammans några tjejer och sedan blir ambaaa.

Jag har inte kunnat koncentrera mig speciellt mycket idag. Det enda som cirkulerat i min hjärna har haft med lägenheten att göra. Jag är så underbart lycklig!!! MIN lägenhet, min, min, min, miiin!
Frågan är nu hur jag tänker inreda den. Jag ska iaf försöka hålla mig från att köpa massa onödigt som jag inte kommer ha någon nytta av. Men massor av ljus kommer det finnas i lägenheten oavsett inredning. Love it.


You will have my affection
For better or for worse, for richer or for poorer,
I promise - I do
In sickness and in health, from now until forever,
I'll always love you, and so with,
all of my heart,
till death do us part
I do




Kommentarer
Postat av: Peter

Du ska sätta upp bilder på mig i sovrummet. Ge mig din nya adress bara så skickar jag dom i eftermiddag!

Postat av: Peter

Grattis till lägenheten förresten! :D

2009-01-22 @ 11:49:28
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: Loisa

Jag vill inte skrämma mina gäster så vi lugnar ner oss med bilderna lite.



TACK :D fast det är itne kalrt än. men hon sa 500% :P

2009-01-22 @ 14:59:23
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback